Despre mine

Fotografia mea
" Dacă este un înger care înregistrează mâhnirile oamenilor la fel ca păcatele lor, el ştie cât de adânci sunt mâhnirile care izvorăsc din idei false,de care nimeni nu e vinovat."

Persoane interesate

whos.amung.us

miercuri, 25 februarie 2009

SIMTI...?

Tarziu cand dormi ,eu ma trezesc...
si vreau mai multe azi a-ti spune...
tu o sa-mi spui iar ca gresesc...
dar eu imi iau calea prin lume...

Mi-e drumul lung , insa ma duc
in noaptea care se petrece...
sa zbor naluca ,pan' la tine ,
prin gerul noptii ,aspru , rece...

Ma poarta dorul sa te vad...
sa fiu un gand tacut,deoparte...
sa vad iar chipul tau iubit...
sa simti prezenta mea in noapte...

Tu simti cum plimb prin paru-ti mana...
tu simti gingase mangaieri...
tu simti sarutul meu pe frunte-ti...
tu simti fiorul astei seri...?

Simti palma mea , cum iti mangaie ....
fruntea senina ,obrajii calzi...
simti mangaierea mea pe gatu-ti
simti un sarut pe ochi-ti verzi..?

Simti ochii mei cum ard pe tine...
tu simti dorinta mea din ei...
simti tu fiorul , langa tine...?
spune ca simti,spune ca vrei....!

Simti tu cum simt conturul tau ,
in mangaierile din noapte...?
tacute ,grele mangaieri...
fara suspin ,fara de soapte...

Far' ca sa vezi,doar sa ma simti...
atat sa stii ,ca sunt cu tine...
dormi linistita ,te sarut....
pe ochi-ti dragi ...
....mai vin si maine...!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu