Despre mine

Fotografia mea
" Dacă este un înger care înregistrează mâhnirile oamenilor la fel ca păcatele lor, el ştie cât de adânci sunt mâhnirile care izvorăsc din idei false,de care nimeni nu e vinovat."

Persoane interesate

whos.amung.us

duminică, 15 februarie 2009

...O SA VEDEM....

http://www.youtube.com/watch?v=mSZv9KKf0g0

Inchide Evaluarea ta a fost adaugata cu succes.

Inchide Ne pare rau, a aparut o eroare in timpul adaugarii evaluarii tale.

Hai sa vedem ...!
daca mai stim trai...
fara sa fiu....fara sa fi...
fara sa vrem a mai iubi..!
hai sa vedem...!
Pe acest drum de-o apucam acum...
ce-o' fi..!?
un lucru rau....un lucru bun?
Sa ne mintim ca suntem reci...
si eu sa plec ...si tu sa pleci...
Sa ne prefacem ca s-a sters...
un an intreg ,si-un ultim vers...
Sa mai citim de-acum in ziare
cum se iubeste un oricare...
Si-ntr-un roman ascuns pe raft
sa mai citim despre-o iubire
ce-a fost candva dezamagire...
Sa mai citim pe ziduri scrise
graffiti transformate-n vise...
sa ne uitam fugar , in parc
pe un copac batran scrijit
cum inima taiata-n coaja
demult in rana s-a sfarsit...
Sa ne uitam in jur prosteste...
si sa vedem cum se iubeste...
cum vin nebuni,si fura noptii
cum se iubesc fugari cu totii
furand carnalele placeri
fara sa doara , fara sa speri...

Haide sa fim de-acum ,un an...
eu un butuc si tu o stanca
eu un uscat de sentimente
si tu o piatra rece,tampa...
Si-apoi sa facem analiza...
ca sa vedem cine am fost...
Eu un nebun ce scria-n rime
iubind tacut si fara rost...
Tu muza mea tacuta,
fara de da! ,fara de nu...!
uimita si pierduta-n lume
stiind sa spui un nu si-un nu...!

Si sa vedem ce-am castigat
punand tacerea-n asteptare
cand am putea vorbi intr-una
si din ce-i mic ,sa facem mare...

Si sa facem ,de-om sta la masa …
eu un bilant si tu un altul..
sa ne miram...!
un an ce am fost...?

Aceeasi tu,si eu …un altul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu