Despre mine

Fotografia mea
" Dacă este un înger care înregistrează mâhnirile oamenilor la fel ca păcatele lor, el ştie cât de adânci sunt mâhnirile care izvorăsc din idei false,de care nimeni nu e vinovat."

Persoane interesate

whos.amung.us

duminică, 15 februarie 2009

NEBUNUL…


http://www.youtube.com/watch?v=gbNuIqiVPbU
Cand tu spuneai ca doare,

eu radeam ,

nebun …

si nu credeam

ca te intorci din drum…

Cand tu spuneai ca doare ,

eu am ras ,

nebunul care irosea un vis,

si care ,

ca sa uite cine esti

se apuca sa scrie iar povesti…

sa uite zilele in care ,

trist…

simtea ca este irosit

si prins,

in vraja trista

fara continut,

pe care

o dorea atat de mult,

sa iasa la lumina…

si sa fie …

romantica ,

o alta poezie…

Cand tu spuneai ca doare ,

eu radeam…

Ca tu glumeai

pe seama nebuniei mele

pentru tine,

o stiam…

de unde oare ai fi vrut

sa stiu ce simti…

ca tu ai spus

asa …tarziu..

Si eu credeam ,

ca nebunia mea

a tras cortina peste vraja ta

Si cand mi-ai spus ca sunt nebun ,

am ras…

Caci ma gandeam ,

ca eu stiam ce crezi,

si am crezut …

ca nu vrei sa ma vezi..

…..

Si rasul meu

se transforma in plans

caci ,tot ce constient,

am vrut ca sa daram …

si focul ce am vrut atat,

ca sa-l sting

ca un nebun…

ai reusit din nou

ca sa-l aprinzi…

…………………..

Si am venit…

ca sa te vad…

m-ai ravasit atat ,

ca nu pot sa-nteleg,

ce se intampla ,

ce este ,ce va fi,

Si-n ochii tai…

cand se-ntampla sa pot privi

Eu am vazut …

ce am stiut de mult…

Ca printre pauze

nu stiu sa ascult…

Si palma ta,

in mana mea

mi-a spus ,

ca lucrurile nu-s

intotdeauna spuse

la vedere…

sa asteptam

ca sa putem a sti,

ce cere…

………………………..

Si vom trai

imbratsati in vis,

Si vom purta in noi,

mereu inchis…

Parfumul sufletului meu ,

si-al tau ,

ca un blestem…

Ne-om risipi in viata

ca un vant,

Si ne vom mai vorbi,

tacut,

In gand…

Blestemul meu esti tu

Al tau sunt eu

Vechi sentimente prafuite

de muzeu

O carte ce se va inchide

Intr-un sfarsit tacut

Ca nu ai vrut,

Ca sa fugim…

…demult…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu