Despre mine

Fotografia mea
" Dacă este un înger care înregistrează mâhnirile oamenilor la fel ca păcatele lor, el ştie cât de adânci sunt mâhnirile care izvorăsc din idei false,de care nimeni nu e vinovat."

Persoane interesate

whos.amung.us

joi, 26 februarie 2009

...CE AS FI..?

daca eram o piatra ...
era mai simplu...
...rece si cald...
si totusi nu era bine...
...eram cand rece ,
eram cand cald...

daca eram un copac
era mai simplu...
nu ma miscam ,
insa te racoream
in umbra mea ,
alinandu-ti sufletul
drag...
dar nu era bine ,
...doar te imbratisam ,
si nu te sarutam...

Daca eram vant ...
era mai simplu ,
...te-nbratisam...
insa nu era bine...
...iti mangaiam doar parul...
iti mangaiam si ochii ,
si-n zari ,
iar te pierdeam...


Rau de eram ,
era mai bine....
curgeam unduindu-ma ...
...dansand...
insa greseam ,
ducandu-mi dorul
in vale ,
in valtorile inspumate
cantand ...
cand lin...
cand involburat...
...neputinta...
si nu era bine...
pentru ca doar te-as fi spalat...
si ai fi simtit mangaierile
line sau involburate ,
peste trupul tau ...
...fara sa ma stii...

Daca eram camp cu flori ,
eram fericit...
iti managaiam picioarele goale ,
in lacrimile de roua ,
iti luminam privirea ,
cu mii de flori albe...
...margarete...
iti sarutam chipul ...
iti simteam respiratia ,
cand inspirai parfumul meu...
...floral...
in par ...
iti impleteam cununa de raze...
din sori ,
te acopeream cu verde
cand priveai cerul ,
intinsa pe bratele mele de flori...
te imbratisam ,
strans,
mangaindu-te cu petale...
in mii de culori...
...adunate ,multime de nori...
si ti-as fi pastrat neatinsa
urma din mine...
cerandu-i soarelui
sa lumineze acolo ...
intaia oara ,
la inceput de zi ,
sa-mi amintesc...
...de tine...!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu