Despre mine

Fotografia mea
" Dacă este un înger care înregistrează mâhnirile oamenilor la fel ca păcatele lor, el ştie cât de adânci sunt mâhnirile care izvorăsc din idei false,de care nimeni nu e vinovat."

Persoane interesate

whos.amung.us

duminică, 15 februarie 2009

EU SUNT...

http://www.youtube.com/watch?v=BgZ4ammawyI

eu sunt un tremur..

si iubesc ,

fara de indoiala,

si de gresesc,

raman

cu gust amar

…pelin…

si-o stare de-oboseala…




Ma uit ce sunt,

sunt un nimic

mergand

in rand cu lumea ,

la pas vioi ,

grabind-ma ,

spre unde-mi este calea…




Si rad ,

si plang ,

si stiu ce-i veselia

cunosc si intristarea ,

dar stiu

ca nu am voie ,

sa ma cuprinda oboseala…




Ma urc in cer ,

din cer cobor

cu ingeri sau demoni ,

ma culc

in iarba si acult ,

sau tin in brate

pomi…




Cobor tacut …

…tacute grote…

si ascult ,

pamantul

cum fierbe

in tenebre …

ma bucur

de lumina neagra ,

ce nu oricine-o vede…




Ma scald in rau ,

ma scald in praf ,

si dorm sub luna…

si sub stele ….

numar perle

si gunoaie ,

rad in hohot ,

plang cu ploaie…




Tin grau in mana ,

si beau lapte …

beau cu ciobani

palinca-n in stana,

la masa stau

cu domni cu carte…

n-am domn

si nici stapana…




Sunt lucruri …

care trec si vin ,

si n-am control ,

nimica…

Si ma incearca ,

fara rost…?

…speranta…

…deznadejdea…

…iubirea ta…

…si frica…

27.11.2008

L.J.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu