Despre mine

Fotografia mea
" Dacă este un înger care înregistrează mâhnirile oamenilor la fel ca păcatele lor, el ştie cât de adânci sunt mâhnirile care izvorăsc din idei false,de care nimeni nu e vinovat."

Persoane interesate

whos.amung.us

marți, 17 februarie 2009

IARNA PRIMAVERII MELE...


http://www.youtube.com/watch?v=OPD0H-qDkJM

cerul cerne fulgii desi...
dantuind cad reci in palma
frigul scartaie un geam ,
se rasfata doamna iarna...

flori de gheata 'mpodobesc
in fereastra asezate...
fumuri calde ies pe cosuri ,
linistea se lasa-n noapte...

ma ascund de frig in casa ,
si las vantul sa suspine...
de nebun il las sa urle...
eu oftez de dor de tine .

focul palpaie in vatra...
licarind pal in odaie...
mai trosneste cate-un lemn ,
ce-i cuprins de valvataie .

dintr-un colt arunca palid ,
dansand umbre pe-ntuneric...
lumanarea fumeganda ,
implantata pe un sfesnic...

si in ochi imi joaca dansul...
fulgilor ce zbor ,afara...
ma intreb de vina-i iarna ,
ca nu esti in asta seara...?

am sa stau clipe tacute ,
fruntea razimand pe geam...
si afara neaua grea...
mai apleaca inc'un ram...

si m-aplec ingenunchind ,
ruga sa mi-o spun ,de seara...
dar acuma cer degraba ,
iarna asta ca sa piara ,
sa razbun atata lipsa ,
sa te vad la primavara...

17.02 2009
00;25

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu