Despre mine

Fotografia mea
" Dacă este un înger care înregistrează mâhnirile oamenilor la fel ca păcatele lor, el ştie cât de adânci sunt mâhnirile care izvorăsc din idei false,de care nimeni nu e vinovat."

Persoane interesate

whos.amung.us

sâmbătă, 28 februarie 2009

FOTOGRAFIE

In haosul din mine...
mi-e frica sa te privesc...
si chiar nu intraznesc ,
...sa o deschid...

Perfida dorinta
ce nu-mi dai pace...
sa o admir ,
s-o las in pace...?

Doare sa fii ,
doare si lipsa...
arde dorinta ,
pierd si credinta ...
ma joc trist ...
bietul nebun...
privind la tine...
...abur si fum...

Trec obsesiv ,
si te privesc ,
ma linistesc ,
inebunesc...

Esti ce esti...
si ma privesti...
cu ochii aceia ....verzi ,
adanci ...
secretosi ...
iubitori...
duiosi...
surazatori...
frumosi...

Sa nu-mi mai dai...
mi-e frica...
de liniste ce-mi strica...
ascund adanc ,
patimi si dor...
ma inalt ...
ard cu mult fum ...
cenusa cobor...

Si privesc iar
sa imi fie dor...
sa stiu ca doare...
lumanare aprinsa sunt
...arzand prea usor...
privindu-te ,
fiindu-mi dor...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu