Despre mine

Fotografia mea
" Dacă este un înger care înregistrează mâhnirile oamenilor la fel ca păcatele lor, el ştie cât de adânci sunt mâhnirile care izvorăsc din idei false,de care nimeni nu e vinovat."

Persoane interesate

whos.amung.us

duminică, 15 februarie 2009

...SA TE RESPIR...

http://www.youtube.com/watch?v=gbyUpMEKipA

te port in gand ,inca nesters...
mai scriu tacut cate un vers..
in care pun litere calde
din dorul ce nebun ,ma arde

ma lasi sa ma sufoc...
de dorul tau ,de tot...
ma tii in asteptare...
si asteptarea doare .

si pleci si vii si taci...
ma tii legat si-mi faci...
din soare noapte rece...
cu dorul ce nu-mi trece...

din noapte imi faci zi...
si n-ai de unde sti...
de orele ce trec ...
in gand cand te petrec .

cand in adanca noapte..
te caut , de esti aproape...
sa vad , verzi ochii tai
si sa ma uit in ei .

cand eu privesc in sus...
cautand ochii ce nu-s...
si lacrimile ingheata
punand pe ochi-mi ceata..

raman legat de vers...
acela , ce nesters...
iti va raspunde cum ....
ma pregateam de drum...

doar sa iti fiu aproape....
batand calea in noapte....
in zori sa trec usor ....
un vant de dor prin par...

si sa te simt aproape...
iesind in zi , din noapte...
sa te respir din urma...
sa ma prefac in bruma...

sa treci infrigurata...
sa simti trairea ne'ncercata...
ce arde pasul tau....
aprins de dorul meu .

si nevazut apoi...
sa fac drum inapoi...
fara sa stii c-am fost...
atata drum c-un rost...

acela sa te simt...
la fel ca si atunci ...
cand respiram in munte ,
aer brazdat de fulgi...

15 .02.2009
11;45

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu