Despre mine

Fotografia mea
" Dacă este un înger care înregistrează mâhnirile oamenilor la fel ca păcatele lor, el ştie cât de adânci sunt mâhnirile care izvorăsc din idei false,de care nimeni nu e vinovat."

Persoane interesate

whos.amung.us

vineri, 13 martie 2009

UNEORI...ADESEORI...

uneori..
floare albasta ...
mie-mi cere sufletul
sa te iau cu mine ...
sa-mi fi grija peste zi ,
sa-mi fi dorul peste noapte ,
cat voi fi...

sa-ti vad chipul...
sa-ti vad ochii...
mana-n parul tau sa-mi plimb
sa te tin cu drag in brate
si de mijloc sa te strang...

sa-ti astern un pat de flori..
sa te vad razand in soare...
sa alung din jurul tau ,
orice nor ce-ti tine cale...

sa-'mpletesc o coronita...
si regina sa te fac ,
fluturi sa-ti fie straja...
si padurea un iatac...

sa iti cante cristalin...
unduindu-se in vale...
raul ce se sparge-n praguri...
lacrimi ,curcubeu in soare...

vantul calator sa-ti spuna...
dulce versul ce iti scriu...
sa-l auzi cum se ingana ,
cu padurea-ntr-un tarziu...

sa auzi cum iti sopteste ,
frunza-n vant ,cand o adie...
ducand dorul meu la tine ,
ca de cand il spun ,ea-l stie...

si sa stai , privind la cer...
sa traiesti aceasta clipa...
sa gasesti cu adevar ...
ca asa n-ai fost iubita...

sa ma uit ,sa vad ferice ,
ochii tai privind in sus...
sa sarut o lacrima ...
bucuria ce-am adus...

...........................................
of minune ,tu cand vii...?
ca astept cu tremur ziua ,
sa-ti pun patul , coronita ...
sa chem fluturii si vantul...
sa rog ramul , umbra ,gandul...
sa-ti aduc lacrimi din rau...
sa traim odata clipa...!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu