Despre mine

Fotografia mea
" Dacă este un înger care înregistrează mâhnirile oamenilor la fel ca păcatele lor, el ştie cât de adânci sunt mâhnirile care izvorăsc din idei false,de care nimeni nu e vinovat."

Persoane interesate

whos.amung.us

marți, 31 martie 2009

MULTA PRIMAVARA...

Uite-'n jur ,e verde iarasi...
Inca-un verde ne-a cuprins ,
Si-o sa treaca mult de verde ,
Peste dorul cel nestins...

Flori de verde , iarba verde...
Muguri verzi ,verde in soare...
Ochii tai rasar din verde ,
Dulce floare de cicoare...

Verde esti ,ramai tot verde..
Verde crud ,dansand prin verde...
Sa te vad in tot ce este ,
Ca sa am in cine-a crede...

Ca sa am pe cine-atinge...
Sa fi verde , pan' o' ninge...
Si apoi te iau in casa ,
Sa-mi verde in fereastra...

Sa miros verdele crud
Sa ma uit prin tine-afara...
Sa vad verde prin zapada
Si in brate sa-mi stai seara...

Bratul meu sa te cuprinda..
Un buchet sa fi de verde...
Sa te tin in iarna lunga...
Cald sa-ti tin ,a' nu te pierde...

Si cand vine primavara...
Sa te las verde ,la soare..
Sa faci verde , ziua ,noaptea...
Sa ma umpli de cicoare...

31.Mart.'09

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu