Despre mine

Fotografia mea
" Dacă este un înger care înregistrează mâhnirile oamenilor la fel ca păcatele lor, el ştie cât de adânci sunt mâhnirile care izvorăsc din idei false,de care nimeni nu e vinovat."

Persoane interesate

whos.amung.us

duminică, 8 martie 2009

Pasarea Colibri - Dintr-o cafea



Fa un cost la un prost
Care a ramas far-adapost.
Voi plati dar va sti
Ca nimic nu ma poate-opri.

Da, calea-i larga,
Lumea-i alba
Si rabdare nu mai am
S-o aud netam-nesam:

Ba ca vorbesc,
Ba ca prea tac,
Ba ca beau cafeaua
Numai cu caimac,
Ba ca, sa ascult si sa strang mai mult
Cureaua,
Ba m-a iubit,
Ba m-a urat,
Ba s-a saturat de mine
Pana-n gat,
Plus ca mai vrea, i-auzi, ia,
Sa-mi iau canapeaua!

Intrigat, timorat,
Geamul de la usa a crapat,
De necaz, cand am tras,
Clanta-n mana dreapta mi-a ramas.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu