Despre mine

Fotografia mea
" Dacă este un înger care înregistrează mâhnirile oamenilor la fel ca păcatele lor, el ştie cât de adânci sunt mâhnirile care izvorăsc din idei false,de care nimeni nu e vinovat."

Persoane interesate

whos.amung.us

marți, 31 martie 2009

Evanescence - "My Immortal"




am obosit sa stau aici....
innnabusita de toate temerile mele copilaresti...
si daca trebuie sa pleci,
imi doresc doar sa pleci,
caci prezenta ta inca staruie aici
si nu ma va lasa in pace...

ranile astea nu par a se vindeca
durerea asta este prea reala
este pur si simplu prea mult caci timpul nu poate sterge....

[refren] cand plangeai , iti stergeam toate lacrimile,
cand strigai, iti alungam toate temerile
si te-am tinut de mana prin toti anii astia...
dar inca ma ai in intregime.....

ma captivai cu viata ta rationala....
acum sunt legata de viata pe care ai lasat-o in urma....
fatza ta bantuie visele mele vesele de altadata...
vocea ta a alungat
toata intelepciunea din mine....

ranile astea nu par a se vindeca
durerea asta este prea reala
este pur si simplu prea mult caci timpul nu poate sterge....
[refren]

am incercat atat de mult sa-mi spun mie insumi ca ai plecat
dar inca esti cu mine
am fost singura tot tïmpul.....

[refren]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu