Despre mine

Fotografia mea
" Dacă este un înger care înregistrează mâhnirile oamenilor la fel ca păcatele lor, el ştie cât de adânci sunt mâhnirile care izvorăsc din idei false,de care nimeni nu e vinovat."

Persoane interesate

whos.amung.us

sâmbătă, 28 martie 2009

TEATRU - MIMA'...

...TEATRUL...





TEATRUL-INTRAREA ACTORILOR..





...ACTORII...REGIZORII..SCENARISTII...
"...iNCEPEM..!"






...SCENA...





...15 min...STATUIE...
...."DOAR EU..!"...







...SARMANA STATUIE...






BALOANE PENTRU COPII...







DANS...FERICIRE...






...TRISTETE...






...BUCURIA COPIILOR...






SCENARIST,REGIZOR,ACTOR...






...UITE O STATUIE...!





...NE MAI JUCAM...!?







SI EU ...MIMEZ...







...EU NU INCAP SUB UMBRELA...!





...PLOUA....!
...CINE VINE SUB UMBRELA...?






...V-A PLACUT...!?
...ASTA AM FOST EU...!






LA REVEDERE-MULTUMIM...!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu