Despre mine

Fotografia mea
" Dacă este un înger care înregistrează mâhnirile oamenilor la fel ca păcatele lor, el ştie cât de adânci sunt mâhnirile care izvorăsc din idei false,de care nimeni nu e vinovat."

Persoane interesate

whos.amung.us

luni, 2 martie 2009

"BUNA...CE FACI...?..."

stii...
uneori mi-e dor sa te aud...
de fapt mi-e dor mereu...
ma lupt sa ma fac surd...
sa n-aud dorul meu...

inghet cand imi spui..."buna...!"
si nu mai stiu ce fac
raman vorbe nespuse
vrand sa vorbesc ,eu tac...

ascult doar vocea ta...
ce dulce,ma incanta...
si nici ca as mai putea
sa spun o vorba,franta...

apoi ,imi canta 'ntr-una...
ca intr-un cor angelic ,
cuvintele ce curg...
in ritmul cela'liric...

ma arzi ,cu vorbele-ti prea calde
tu ma topesti cantand...
si imi reversi in suflet ,
cuvintele pe rand...

iar eu, iti sorb cu sete ...
si ma hranesc tacand ,
cu vorbele-ti rostite ...
si le pastrez in gand...

si zilnic deschid usa...
acolo ,unde ascunse ,
am ferecat cantarea ...
acelor vorbe spuse...

va trece vreme multa...
sa pot iar sa te-ascult...
sa imi adun iar vorbe'...
de drag ,de dor,de cant...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu