Despre mine

Fotografia mea
" Dacă este un înger care înregistrează mâhnirile oamenilor la fel ca păcatele lor, el ştie cât de adânci sunt mâhnirile care izvorăsc din idei false,de care nimeni nu e vinovat."

Persoane interesate

whos.amung.us

vineri, 6 martie 2009

Nicu Alifantis - Umbra


I:
E umbra aceasta pe care
O semeni in sufletul meu
Cu mila si trista mirare
Voi duce-o cu mine mereu.
Si-apoi intr-o zi oarecare
In care-mi vafi cel mai greu
Voi pune-o in vechi calendare
Duminica trupului meu.

Refren:
Fiori prin mine umbla si nu am trebuinta
Te rog pe tine umbra sa redevii fiinta.

II:
Flamand de iubirea intreaga
Pe vremi cu amurg mohorat
Cand zorile noaptea-si dezleaga
Ma satur c-o umbra si-atat.
si sufletul meu te mai roaga
Magnetic catarg doborat
Tu umbra tacuta si draga
Aseaza-ti fularul la gat.

III:
O umbra se-nchide in mine
O umbra prin mine trecu
E atata de rau ca e bine
E atata de mult daca e nu.
Bacovia-si iese din sine
Si rade in a si in u
O umbra in viata ma tine
Si umbra aceea esti tu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu