Despre mine

Fotografia mea
" Dacă este un înger care înregistrează mâhnirile oamenilor la fel ca păcatele lor, el ştie cât de adânci sunt mâhnirile care izvorăsc din idei false,de care nimeni nu e vinovat."

Persoane interesate

whos.amung.us

joi, 17 septembrie 2009

MEMORY LOVES YOU



http://www.youtube.com/watch?v=kfiFHSZ48EI

trece vremea ,nu se uita
ce a fost mai de apoi
rost mai are sa tin seama
clipelor traite-n doi..?

trec si eu , trecut cu vremea
timpul nu pot sa-l opresc
lucrurile curg de-o vreme
fara sa'ntrebe ce doresc...

ma retrag,am obosit...
tot umbland cu dor pe drum ,
calea mea-i de-acum inchisa...
...vise risipite-n fum..
.............
doruri,vise,randuri scrise...
n-or mai fi nimic de'acum...
totul e dezamagire...
ce am spus n-am sa mai spun...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu