Despre mine

Fotografia mea
" Dacă este un înger care înregistrează mâhnirile oamenilor la fel ca păcatele lor, el ştie cât de adânci sunt mâhnirile care izvorăsc din idei false,de care nimeni nu e vinovat."

Persoane interesate

whos.amung.us

duminică, 6 septembrie 2009

cand...!?

am vrut sa fiu lumina care vine
in zori de zi sa-ti lumineze chipul
si mangaindu-te-n priviri,flamand ,eu,hotul
sa-ti fur intaiul,tremurand, sarutul...

am vrut sa fiu o calda adiere
sa zbor ,invaluindu-te in vant
sa iti soptesc in fosnete de frunze
ascunse ganduri ce nu-s scrise-n rand

am vrut sa fiu parfum de flori de camp
sa spal cu roua,gingas pasul tau
sa trec prin sarutari urmele tale
asemeni razelor scaldate-n rau...

am vrut sa fiu eu norul
ce te umbrea de arsita din soare
sa iti cuprind ca ceata rece trupul
si focul dorului sa ma doboare
.......................

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu