Despre mine

Fotografia mea
" Dacă este un înger care înregistrează mâhnirile oamenilor la fel ca păcatele lor, el ştie cât de adânci sunt mâhnirile care izvorăsc din idei false,de care nimeni nu e vinovat."

Persoane interesate

whos.amung.us

luni, 27 aprilie 2009

PENTRU TINE....FATA VERDE...!

....CU DRAG...
"...LA MULTI ANI...!"

...A mai trecut un an...!
...Iti amintesti cand tu credeai ca-ti spun povesti..!?
...Iti mai aduci aminte , trecute zile ,trecute clipe...!?
...Mai sti cand imi spuneai ca sunt nebun ca te iubesc...!?
...Si ma'ntrebai ,de ce !?...si, cum...!?
...Te mai intrebi si-acum..!?
Te mai incearca indoieli...!?
Mai vrei dovezi sa-mi ceri..!?
Mai vrei dovezi ca sa ma crezi...!
Sa vin acolo ?
...................
Spune , ce vezi...!?
...................
Sa-mi fi tu sanatoasa...!
Sa te mai pot canta ,
Sa treaca inca anii ,
Cu graba-n calea ta...!
Si cand ti-o mai fi dor,
Te uita printre randuri ,
Si o sa intelegi ce-i lipsa ,
Printre nespuse ganduri...
Vei stii inca o data ,
Ca poti vorbi cu mine ,
Si cand esti impacata...
Si cand nu-ti este bine...
............................
Te strang la piept cu drag ,
Acum si-n anii care vin...
Spunandu-ti ..." Sus paharul ,
cu tine vreau sa-nchin..!"
Si vinul ca sa curga ,
Din prea umplute cani
Sa imi traiesti minune,
Acum si....
"La multi ani...!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu