Despre mine

Fotografia mea
" Dacă este un înger care înregistrează mâhnirile oamenilor la fel ca păcatele lor, el ştie cât de adânci sunt mâhnirile care izvorăsc din idei false,de care nimeni nu e vinovat."

Persoane interesate

whos.amung.us

vineri, 17 aprilie 2009

HRISTOS M-A INVIAT...!

Of, de cand te-am rastignit ,
Te-am cautat mai rar ,o stii..
Mai vorbim de Sfanta Cruce ,
Cand Iti cer a m'auzi...!

Dupa ce Ti-am pus piroane ,
In palmi scumpe si-n picioare...
Tot eu vin acum spasit ,
sa Iti spun tot ce ma doare...

Tot eu vin plecandu-mi capul ,
Sa Te rog ca sa ma ierti...
Pentru faptele-mi pagane ,
Sa nu faci ca sa ma certi...

Vin cu cuiele in mana ,
Umilit ,cerand iertare...
Stiu ca ranile facute ,
Sangerande ,rau Te doare...

Si nu cuiele-s de vina
Ci de vina sunt chiar eu
Ca prin fapta mea prosteasca
L-am lovit pe Dumnezeu...

Ce noroc ,ce impacare...
Am cand vin sa Te gasesc...
Stand si asteptand cuminte ,
Ca sa vin sa ma caiesc...

Unde poti gasi atata...
Dragoste ,jertfa si mila..
Cand eu,cand erai pe cruce
Ti-am privit cu atata ura...?

Maine vei muri din nou ,
Si Te voi gasi iar viu...
Numarand pacatele-mi ,
Si iertandu-le , o stiu...

Si crezand in mila Ta ,
Si-n iertarea de pacate...
Voi cauta sa ma inchin ,
La iubirea-Ti si-n dreptate...
...............................
Si-n biserica-or canta ,
Toti ce care Te iubesc...
Laude , ca ai mantuit ,
Intreg neamul omenesc...


Si-am sa iau Pastile-n mana...
Si in zori de zi prin sat ,
Am sa spun celor din cale ...
Ca "Hristos a inviat..!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu