Despre mine

Fotografia mea
" Dacă este un înger care înregistrează mâhnirile oamenilor la fel ca păcatele lor, el ştie cât de adânci sunt mâhnirile care izvorăsc din idei false,de care nimeni nu e vinovat."

Persoane interesate

whos.amung.us

luni, 15 decembrie 2014

Du-te !...Rămâi...!

Te urăsc dar te iubesc,
Pleacă dar te rog rămâi...
Plec dar cheamă-mă la tine,
Nebunia mea d'intâi...

Taci dar vreau să te ascult,
Dorul urlă-n felu-i mut...
Te ascunzi ca să revii,
Mai iubită decât ştii...

Tac dar toate ce ţi-am spus,
Strigă taina ce o ştim...
Şi aşteaptă noaptea-care,
Într-un vis să ne zâmbim...

Câta frică şi ce spaimă
Te opreşte ?...Taina ta...
Nu te ţin,te poţi intoarce...
Dacă nu vrei ,pleacă,râde...
Insă frică-mi-e ca ţie,
Ca-ntr-un munte ne-om inchide...







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu