Despre mine

Fotografia mea
" Dacă este un înger care înregistrează mâhnirile oamenilor la fel ca păcatele lor, el ştie cât de adânci sunt mâhnirile care izvorăsc din idei false,de care nimeni nu e vinovat."

Persoane interesate

whos.amung.us

marți, 15 februarie 2011

Calea stelelor...



Spune-mi ,ochii tai mai rad,
mai luceste-n ei lumina ?
...Si ce stele mai arata !?
Mai zambesc de dor frumosii ,
...mai doresc ca alta data !?

Mai aprind valtori de tremur,
mai stiu oare a clipi
sa inchida cer si stele ,
pana a nu ma orbi ?

Unde i-ai tinut ascunso',
unde ferecat-ai stele ,
unde ai tinut tagada ,
ce placea inimii mele !?

Cine esti tu , cea ascunsa ,
de ce darul mi-l ascunzi?
Unde ai fugit nebuno' ,
si acum de ce ma razi ?

Straluceai , si ai plecat ...
Fulger ,raze,sori si stele
coborate din inalt ,
toate le-ai lasat sa zboare ,
...Iar din dorul care arde ,
drum imi faci catre neant...






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu