Despre mine

Fotografia mea
" Dacă este un înger care înregistrează mâhnirile oamenilor la fel ca păcatele lor, el ştie cât de adânci sunt mâhnirile care izvorăsc din idei false,de care nimeni nu e vinovat."

Persoane interesate

whos.amung.us

luni, 7 decembrie 2009

tacere de decembre'

...fulguie !
...mai stii...!?
...fulguia....!

si eu umblam aiurea pe sub norii de zapada...
drumul era lung ,nins ...
...ascuns in noapte...
nu mai stii...!?
... nu mai vrei sa stii...!

dar tot mai fulguie ...
...si va ninge mai departe
...cu doruri...
dar nu mai vrei sa stii...!

din cerul de plumb
aburita ceata acoperea drumul...

o sa ma ude ceata mereu ...
drumul este al meu...
a mea si ceata...
a mea si zapada
si noaptea
si frigul
...si somnul...
si nesomnul...

sa nu iei nimic...!
ale mele sunt toate...
si dorul
acela nespus...
care m-a dus...
...in decembre'...

sa taci !
...nimic nu te obliga
nimic nu te acuza...
nimic nu te scuza...
la fel ca atunci...
sa taci...!
nu raspunde...
nu spune nimic..
doar taci...

pe drumul de intoarcere
va ninge greu...
...cu tacere...
nesparta tacere...

...nespuse doruri...
...sa te ninga...!
...tacut...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu