Despre mine

Fotografia mea
" Dacă este un înger care înregistrează mâhnirile oamenilor la fel ca păcatele lor, el ştie cât de adânci sunt mâhnirile care izvorăsc din idei false,de care nimeni nu e vinovat."

Persoane interesate

whos.amung.us

duminică, 25 octombrie 2009

CEAI ABURIND...



...iti recitam din Minulescu ,Eminescu ,Labis si Cosbuc...
ti-am pregatit un ceai ,urma ca sa ma duc...
...in abur aromat de flori de vara ...
iti recitasem fericit , in fiecare seara...

...ingenuncheat , si tu in abur cald de ceai
ma ascultai zambind , ma bucuram sa stai...
iti recitam ,actor, cu patima si dor...
si in lumina pala te atingeam usor..

..nu imi doream nimic , decat un alt volum
...si lada mea cu ceaiuri ,si doruri sa iti spun...
in camera in care o lumanare slaba ,un ceai , un vers in murmur ...
... spuneau ca imi esti draga...

...sa ma astepti in seara...
...cu-arome de din vara...
...sa iti recit iar versuri...
...in fiecare seara...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu